dilluns, de febrer 06, 2006

22 Un altre tipus de flor...Waimea ;0)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai Norman! tu sempre ensenyant la flor! jeje ;)
Eibol

Anònim ha dit...

Jajjajajajjajja aupi Norman! petons a Ángela!
leYRe

Anònim ha dit...

juasjuasjuas! :)
no hi ha res com una punta ben vermella! :) Aloha Norman & Cia.

Companys, jo ja sudo d'escriure al fòrum de surfbcn. Bé, de fet ja no escrivia gaire, però és bastant lamentable la gent que entra. Vaig deixar un simple post d'un article i contesta un Kelly Slater tot flipat "constructivament". Si això és el més constructiu que hi ha, no vull veure la gent que està per sota.

A veure ... al marge, quan ens podem veure d'una PUT@ vegada!??? jo torno a pirar molt aviat i sinó, a saber quan ens veiem!

Abraçada gent

Anònim ha dit...

Joel con el Norman, com li creix la floreta!!!. Nooolman, m'he passat un parell de vegades pe'l teu hotelet i no te vist, ara vius del cuentu?? Jaguai Bombai laliro-la-la... Saluditos a tothom.
Giancarlo.

Anònim ha dit...

Hola nanos!!! pues si este Norman mucho enseñar flor peor de currar na de na!! jeje oye que desía con el goatoboater a ver cuando hacíamso una paellita eing??? que hace caixo que no nos juntamos! Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaks

Anònim ha dit...

Me'n alegro que us agradi ma flor. Amb la vergonya que em fa sempre enssenyar-la...

Envio post comunitari sobre la paella.

Petons a la galta per elles.
Petons al cul (si es brut millor)per ells.

A ti, Leyre, uno en la galta i uno en el ojete tambien. xD